2. Ridicări laterale ale genunchilor

Exercitii pentru stabilitatea genunchiului

Exerciții pentru șolduri și genunchi mai puternice by Elizabeth Quinn Share on Facebook Share on Twitter Faceți exercitii pentru stabilitatea genunchiului specifice pentru șolduri și genunchi?

Aceste exerciții te vor ajuta să îi aduci în cea mai bună formă. Întărește musculatura din zona genunchilor O bază solidă te va ajuta să te protejezi de diverse probleme medicale. Include aceste exerciții în rutina ta de antrenament sau efectuează-le separat, o dată pe săptămână.

Lucrați șoldul prin toată gama de mișcări și angajați răpitorii și mușchii adductori? Dacă nu, poate exercitii pentru stabilitatea genunchiului trebui.

exercitii pentru stabilitatea genunchiului dureri de picioare în articulația șoldului după alergare

Răpitorii și adductorii sunt critici pentru asigurarea integrității articulației șoldului și pentru crearea unei legături puternice și echilibrate între corpul inferior și trunchiul. Ei trebuie, de asemenea, să fie exersați printr-o întreagă gamă de mișcări. Dacă lucrați aceste mușchi numai într-o singură direcție înainte și înapoi prin mersul pe jos, alergarea sau folosirea mașinilor cardio comune, atunci nu construiți integritatea structurală a șoldului sau întregului corp inferior.

exercitii pentru stabilitatea genunchiului consecințe ale leziunilor articulare

Acesti muschi, impreuna cu quad-urile si hamstrings, joaca un rol important in a permite patella kneecap pentru a urmari corect ca articulatia genunchiului se indoaie.

Dacă mușchii abductor și adductor nu sunt puternici, flexibili și echilibrați, durerea genunchiului, cum ar fi sindromul patellofemoralși vătămarea este mult mai probabil.

Muschii puternici sprijină articulațiile Consolidarea și echilibrarea mușchilor care înconjoară genunchiul poate face presiunea de pe articulație și poate scădea cantitatea de greutate totală absorbită de ligamente, meniscus și cartilaj în genunchi.

exercitii pentru stabilitatea genunchiului boala hock

Deoarece genunchiul este o îmbinare articulată și se mișcă numai într-o direcție, este important să se mențină atât rezistența, cât și stabilitatea. Articulația șoldului, pe de altă parte, este o articulație cu bilă și soclu care funcționează cel mai bine atunci când are mobilitate și putere.

Șoldul este o îmbinare mult mai complicată și trebuie exercitată într-o varietate de direcții, inclusiv în rotație, pentru a crește stabilitatea generală.

Exercitii pentru recuperarea genunchiului

În cazul în care mușchii care susțin articulația șoldului quadriceps, flexor de șold, glute, hamstrings și chiar mușchi de bază sunt puternici și permit o mobilitate adecvată, cantitatea de presiune și uzură pe articulația șoldului, precum și articulația genunchiuluiscade. Alinierea corectă reduce durerea Țesuturile moi ale corpului mușchii, tendoanele, ligamentele etc.

exercitii pentru stabilitatea genunchiului Prețul gelului de condroitină glucozamină la farmacie

Dacă oasele nu sunt aliniate corespunzător atunci când se deplasează printr-o mișcare de mișcare, pot exista mari frecare, lipsă de stabilitate, mobilitate scăzută și funcție compromisă. Acest lucru poate determina un sportiv pentru o varietate de leziuni.

  • Îngustarea golului articular al tratamentului articulației cotului
  • Sunteți pe pagina 1din 10 Căutați în document Obtinerea stabilitatii este vorba despre o stabilitate pasiva si una activa.
  • Tratamentul articulației șoldului de gradul 4
  • Făcând clic pe articulații fără durere
  • Exercitii pentru durerile de genunchi Exercitii pentru durerile de genunchi Femeile spre deosebire de barbati sunt mai predispuse la aparitia acestor dureri.
  • Exerciții de întărire pentru genunchii cu leziuni 4 minute Genunchii care au suferit leziuni trebuie antrenați cu atenție.
  • Стратмор отсутствующе смотрел на стену.

Cel mai bun mod de a menține integritatea biomecanică în timpul mișcării este cu echilibrul adecvat al rezistenței și flexibilității în jurul articulației. Mușchii lucrează în perechi extensori și flexori și menținând echilibrul adecvat al forței în aceste perechi de mușchi pot merge mult pentru a preveni durerea și rănirea articulațiilor.

exercitii pentru stabilitatea genunchiului dureri articulare la coapsa

Începeți cu o încălzire funcțională Luați în considerare utilizarea antrenamentului de bază ca o încălzire înainte de antrenamentul forței. Această rutină activează stabilizatorii de bază, deoarece încălzește mușchii mai mari pentru a se pregăti pentru exerciții de antrenament mai puternice.

Exerciții pentru șolduri și genunchi puternici Această listă oferă câteva exerciții minunate pe care sportivii exercitii pentru stabilitatea genunchiului la toate sporturile le pot încorpora în rutinele lor de antrenament pentru a menține șoldurile și genunchii în mod corespunzător aliniate, puternice, flexibile și capabile să reziste la rigorile sportului.

Intinderea hamstrilor și a scaunului Scopul acestui exercițiu este să obțină mai multă flexibilitate în mușchii hamstring - mușchi despre care se știe că contribuie la problemele genunchiului dacă sunt prea strânși. Întindeți-vă pe podea cu spatele în jos, de preferință pe un covor de antrenament, cu sprijin sub gât. Apoi îndoiți un picior spre piept și apoi strângeți spatele coapsei cu ambele mâini.

Exerciții pentru începători.